هادیهادی، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره
پیوندعشق مامان باباپیوندعشق مامان بابا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

هادی

13 ماهگی

1394/8/28 7:58
نویسنده : مامان آذر
162 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم

این روزها خیلی شلوغ و شیطون شدی دیگه همه کابینت ها و کمد ها رو بهم میریزی بعد از کار کل روز همش دنبالتم تا به خودت صدمه نزنی . شیطون مامان خیلی شیرین شدی همه کارهای مارو تقلید میکنی جیغ و داد میکنی ولی فعلا تنها کلمه ای که میگی  بابا  هستش . چهار دست و پا میری عزیز دلم . پس کی می خوای راه بری قربونت برم .

پسر عزیزم، من بابایی وقتی میریم سر کار مجبوریم تو رو تو مهد بزاریم از این بابت خیلی ناراحتیم وقتی صبحها مجبور میشیم تو رو با خودمون بیاریم دلم کباب میشه ، امید وارم هر چه زودتر بزرگ بشی با خودم ببرمت اداره که پیش خودم ببمونی اینطوری دیگه دلم پیشت نمیمونه

پسندها (3)

نظرات (2)

خاله ی نیکا عسلی
28 آبان 94 8:04
ایشالا زودتر راه بیفته گل پسری .13 ماهگیش مبارکــــــــــــــــــــــــــ
مامان آذر
پاسخ
ممنون گلم خوشحال شدم بهم سر زدین
(hamid(sogand
28 آبان 94 9:19
سلام آبجی آذر گل ومهربونم صبح بخیر آبجی گلم تولد هادی جوون مبارک باشه ایاشلا 120 ساله بشه از طرفم ببوسیش آبجی گلم بهمون سر بزنید خوشحالمون میکنید خنده بر لبانت همیشه جاری آبجی گلم آبجی گلم آخر هفته خوبی برای شما و خانواده گلتون آرزومندم مانا و برقرار باشی آبجی گلم با آرزوی بهترینها برای شما و خانواده گلتون ................................................ اون لبخندی که برای پنهان کردن دردت میزنی! لبخند خداست به بنده اش اون لبخندی هم که پشتش خدا باشه! تمام مشکلاتو حل میکنه. زندگیتون پر از لبخند خدا .......................... چشم بسته هم میشود راه رفت وزمین نخورد اگر دستت در دست خدا باشد . دستانتان همیشه در دست خدا ....................... چـهار واژه بسیار مهم در زندگی! وجود دارد که بدون آنها هیچ ندارید عشق ، صداقت ، حقیقت و احترام.! زندگیتان پر از همین چهار واژه
مامان آذر
پاسخ
ممنون عزیزم حتما بهتون سر میزنم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هادی می باشد