هادیهادی، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره
پیوندعشق مامان باباپیوندعشق مامان بابا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

هادی

برای تو

1396/11/10 12:47
نویسنده : مامان آذر
254 بازدید
اشتراک گذاری
سامسونگ

هادی عشق مامان                        

خوب به حرفهاي من گوش كن ،حرفهایم

شايدسنگين باشد امابايد بدانی

آماده باشي براي مردشدن مرد بودن با نر بودن تفاوت بسیار دارد

توقراراست مردخوبي باشي،مردخوبي بودن كارسختي است

اينكه قوي باشي اما مهربان،صدايت پرجذبه باشد نه بلند

ومهم تراينكه بايد تكيه گاه باشي

عزيز دل مادر

تكيه گاه بودن سخت ترين قسمت مردانگيست

اول ازهمه بايد تكيه گاه خودت باشي

وبعد عشقت... و فرزندانت ،عشق چيز عجيبي نيست

حسي است مثل مواقعي كه صدايم ميكني: مادر

ومن ميگويم:جان مادر

وبه همين مقدسيست...عاشقي راكم كم خودم يادت ميدهم

لابه لاي حروف الفبا واعداد

خودم عادتت ميدهم به گفتن دوستت

دارم...گل خريدن...قدم زدن...وغافل گيركردن عزیزانت

کارهایی که به بابات یاد ندادن تا در اوج مردانگی و

زمخت بودن ، مهربان باشد و عاطفی...در اوج

جدیت و منطق ، شوخ طبع

باشد و عاشق ، ولی من به تو خواهم آموخت

که یک آغوش گرم و مهربان خیلی

آرام بخش تر و موثرتر از تمام زیباییهای مادیست

 و تو باید آن را به همسر و فرزندانت ارزانی کنی

پسرم بزرگ شدن جديست مثل

 بازيهاي بچگيت،اما برای بزرگ شدن و زندگی کردن

عجله نکن

وقتش كه برسدبزرگ ميشوي وگرفتار و عاشق....

 

 

 

پسندها (3)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هادی می باشد