هادیهادی، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره
پیوندعشق مامان باباپیوندعشق مامان بابا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

هادی

هادی کارمند (اداره مامان)

1394/10/9 7:44
نویسنده : مامان آذر
235 بازدید
اشتراک گذاری

هادی در حال تدریس

باید به کارهای عقب افتادم برسم

 

هادی عزیزم تو روز به روز بزرگتر و دوست داشتنی تر میشوی

و من هر روزبیشتر از دیروز عاشق تر و وابسته تر،

کاش میدونستی که با وجود تمام قشنگیهای دنیا،فقط زیبایی

چشمان تو مرا مسحور میکند.

عزیزم تو 15 ماهه شدی و من 15 ماه تمام چشم در چشم تو

 نفس میکشم و در این روزهای سرد زمستان در آغوش گرفتن

تو مرا دلگرم میکند ،بزرگ شو و بزرگتر، هر چند که من پیر میشوم 

ولی به پیری خود در کنار تو خرسندم.

 

 

پسندها (2)

نظرات (2)

خاله مژگان
14 دی 94 12:51
واااااااااااای مامانی،کوروشیه منم همش دنبال بازی با کامپیوتر و ماوسه و ماژیکه... 15 ماهگیش مبارک
مامان آذر
پاسخ
سلام ممنون عزیزم. خدا آقا کوروش و حفظش کنه
نويسنده : مامان كژال
15 دی 94 9:57
سلام هادی جون دوست خوب هم وبلاگیم من ژینو هستم . توی جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کردم . اگه منو دوست داری فقط با یک اس ام اس به من رای بده . کد 10 را به 1000891010 اس ام اس کن برام تا بتونم تو جشنواره برنده بشم . ممنون ازت دوست خوبم .
مامان آذر
پاسخ
سلام چشم حتما
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هادی می باشد