هادیهادی، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره
پیوندعشق مامان باباپیوندعشق مامان بابا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

هادی

آخرهای سال 94

1394/12/16 11:32
نویسنده : مامان آذر
199 بازدید
اشتراک گذاری

 

هادی با دختر دایی آیدا کوچولو

عزیزم این روزا عاشق جارو برقی شدی

هادی با پسر عمه سبحان کوچولو

هادی و مامان

هادی و بابا

 

عزیرم به سلامتی17 ماهت داره تموم میشه دیگه سلیقه هات

مثل قیافت یواش یواش عوض میشه، عاشق تاب بازی و

سه چرخه سواری هستی ،دوست داری کل روز و بازی

کنی ،من و بابایی تا اونجا که میتونیم باهات بازی میکنیم

ولی کاربیرون و خونه داری اجازه نمیده زیاد باهات بازی کنیم،

دو روزه که داری دندانهای آسیابتو در میاری خیلی بیقراری

میکنی شب ها اصلا نمیخوابی من و بابات هم صبح با

خستگی وخواب آلودگی میریم سر کار ،عزیز دلم وقتی

بزرگ بشی این روزها یادت نخواهد اومد ولی برای من و

بابایی خاطرات قنشنگ و به یاد ماندنی رقم میزنی

عزیزم روز به روز شیرین تر از قبل میشی و ما وابسته تر

از روزهای گذشته...

پسندها (2)

نظرات (2)

زیباسازی وبلاگ
16 اسفند 94 12:05
سلام من یک وبلاگ زیباسازی و یک وبلاگ آموزش وبلاگ نویسی دارم یک طرح حمایتی گذاشتم که جایزش یک قالب حرفه ای برای برنده اس! اگه دوست دارید بیاین وبم و طرحمو بخونید! تا ۱۹ اسفند بیشتر وقت ندارید
biiitaaa
21 اسفند 94 17:01
مادر يعني : معرفت ، گذشت ، محبت . . .با وبلاگتون خيلي حال کردم بقول خودمونيا دمتون گرم واقعا وبلاگ محشري دارين اميدوارم هميشه شاد باشين و سلامت به سايت ماهم سري بزني شايد به دردتون بخوره يروزي
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هادی می باشد